preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Kantrida" Rijeka

Login
Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Crno ili bijelo?



Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 7. 2017.

Ukupno: 86949
Ovaj mjesec: 527
Ovaj tjedan: 597
Danas: 7
vijesti
Učenici 6. b razreda na terenskoj nastavi
Zrinko Brdar / datum: 17. 11. 2020. 13:45

Učenici 6. b razreda na terenskoj nastavi

U utorak, 10. listopada 2020. godine, učenici 6.b razreda zajedno sa svojom razrednicom Nikolinom zaputili su se na planiranu terensku nastavu u bližu okolicu svoje Škole. Posjetili su poučnu planinarsku stazu „Šuma Striborova”. Vrijeme je bilo sunčano i mamilo na izlazak iz učionice.


[OPŠIRNIJE]



TERENSKA NASTAVA 6.a razreda
Zrinko Brdar / datum: 2. 11. 2020. 18:23

TERENSKA NASTAVA 6.a razreda

Učenici 6.a razreda u pratnji razrednice Helge Dukarić Dangubić i učiteljice Ani Vivoda u četvrtak 29.11.2020. otišli su na terensku nastavu. I to ne onako kako smo do sada navikli autobusima na udaljenije destinacije nego pješke u naše susjedstvo. Bila je to prilika da učenici povedu i svoje kućne ljubimce.

Ova vesela grupica uputila se na  poučno planinarsku stazu „Šuma Striborova“, jedinu takvu stazu u Gradu Rijeci.


[OPŠIRNIJE]



"Nauči kodeks sigurnosti na vodi"
Martina Šeša / datum: 2. 10. 2020. 13:52

U OŠ Kantrida proveli smo prvu on line radionicu „Nauči kodeks sigurnosni na vodi“. 🙂

Učenici trećeg razreda naučili su kako se ponašati u blizini vode, saznali su što znači biti ''spasilac'' i što on zapravo radi. Upoznali su se s opremom koja se koristi, sa opasnostima s kojima se mogu sresti u vodi i u njenoj neposrednoj blizini, stekli su znanja o ekološkim pravilima ponašanja i očuvanja okoliša, kao i još mnogo drugih korisnih informacija.

Radionicu je vodila Amra, predsjednica Terenske jedinice.

Hvala učiteljici Katarini Jusup Dodig koja je pripremila učenike i „virtualno“ nas ugostila u učionici informatike!

 

https://www.facebook.com/mladickrijeka/photos/a.298729930310355/1708680969315237/


[OPŠIRNIJE]



ŠKOLA ŠAHA
Martina Šeša / datum: 2. 10. 2020. 10:13
Upisi u poznatu i tradicionalnu Školu šaha Akademskog šahovskog kluba Junior iz Rijeke, utemeljenu 1993. godine, na telefon 098/425779. Pozivaju se djevojčice i dječaci godišta 2014. i stariji. Početak u listopadu (svaki školski ponedjeljak i srijeda od 18-19.30/20h, Šahovski dom na Brajdi, B. Polića 2/II) uz poštivanje zdravstvenih uvjeta i radom u manjim grupama.
 
 
Zahvaljujemo unaprijed i s poštovanjem,
 
 
Akademski šahovski klub JUNIOR Rijeka
Goran Mufić, tajnik

[OPŠIRNIJE]



PRIJEDLOZI HZJZ VEZANO UZ PREHRANU UČENIKA
Martina Šeša / datum: 25. 9. 2020. 11:23

Deset učeničkih sendviča (objavljeno 10. rujna 2020. godine), dostupno na poveznici:  

https://www.hzjz.hr/sluzba-promicanje-zdravlja/10-pravila-za-pravilnu-prehranu-skolaraca/

Pripremi, spremi i u školu obrok ponesi! (objavljeno 11. rujna 2020. godine), dostupno na poveznici: 

https://www.hzjz.hr/sluzba-promicanje-zdravlja/pripremi-spremi-i-u-skolu-obrok-ponesi/

  :: opširnije :: 


[OPŠIRNIJE]



RINOVATORI: KREATIVNI PROGRAM ZA MLADE PODUZETNIKE I INOVATORE – UPISI U TIJEKU
Martina Šeša / datum: 25. 9. 2020. 11:06

[OPŠIRNIJE]



Upisi u Malik Rijeka
Zrinko Brdar / datum: 24. 9. 2020. 13:14

[OPŠIRNIJE]



ORGANIZACIJA RADA ŠKOLE U UVJETIMA POVEZANIM S COVID- 19
Sanja Kvaternik Hren / datum: 3. 9. 2020. 14:44

Temeljem Preporuka HZJZ i Modela i preporuka MZO rad škole organizirat će se u dvije smjene za sve učenike (osim za učenike cjelodnevne nastave)  Škole i to na sljedeći način:

            - smjena A = 1.B, 4.B,  5. i 6. razred 

            - smjena B = 2.B, 3.B, 7. i 8. razred

- smjene s izmjenjuju na tjednoj osnovi (prvi tjedan smjena A ujutro, smjena B poslijepodne, sljedeći tjedan smjena A poslijepodne, smjena B ujutro …)

- početak jutarnje smjene – razredna nastava 8,00; predmetna nastava 8,3

- početak poslijepodnevne smjene – razredna nastava 12,30; predmetna nastava 13,15

sat/smjena

razredna nastava

1. sat/ jutro

8,00 – 8,40

2.sat/ jutro

8,45 – 9,25

ODMOR - MARENDA

 

3.sat

9,45 – 10,25

4.sat

10,30 – 11,10

5.sat 

11,15 – 11,55

6.sat / 1.sat

12,00 – 12,40  /  12,30 – 13,10

7.sat / 2.sat

12,45 – 13,05  /  13,15 – 13,55

ODMOR - MARENDA

 

             3.sat

                               14,15 – 14,55                        

             4.sat

                               15,00 -  15,40

             5.sat

                               15,45 -  16,25

             6.sat

                               16,30 – 17,10

 

 

 

sat/smjena

predmetna nastava

1. sat/ jutro

8,30 – 9,10

2.sat/ jutro

9,15 – 9,55

ODMOR - MARENDA

 

3.sat

10,15- 10,55

4.sat

11,00- 11,40

5.sat 

11,45 – 12,25

6.sat / 1.sat

12,30 – 13,10/   13,15 – 13,55

7.sat / 2.sat

13,15 – 13,55/   14,00 – 14,40

ODMOR - MARENDA

 

             3.sat

                             15,00 – 15,40    

             4.sat

                             15,45 – 16,25

             5.sat

                             16,30 – 17,10

             6.sat

                             17,15 – 17,55

 

 

- ulazak u školu organizirati će se tako da učenici bez zadržavanje ispred škole ulaze u školu i označenom trasom odlaze do svojih učionica (na ulazu se obavlja dezinfekcija obuće i ruku)

- na učenici u svojim učionicama borave do kraja nastavnog dana (izuzetak je nastava TZK i Informatike), dakle nema kabinetske nastave

- organizacija radnog dana u blok satovima iz većine nastavnih predmeta (izuzetak su nastavni predmeti s neparnim brojem sati  EJ 2+1; HJ 2+2+1; GK 1 , te GEO i PRI u 5. razredu, te SRO)

- u razrednoj nastavi satovi stranog jezika idu pojedinačno, informatika u bloku (zbog dezinfekcije prostora)

- što je moguće manje kretanja učenika po prostoru škole, odlazak u sanitarne prostore omogućiti učenicima i tijekom nastavnog sata kako se ne bi stvarale gužve

- za marendu – dežurni učenik odlazi po pripremljenu marendu i donosi je u razred, te po završetku marende vraća ostatke u kuhinju

- prije početka obroka učenici peru i dezinficiraju ruke (ako ima voda u učionici koriste sudoper u učionici – 12, 13 i 27), ostali u manjim grupama odlaze do sanitarnog čvora

- posljednji nastavni sat u smjeni predmetni učitelj prati učenike iz škole kako bi se spriječilo nepotrebno zadržavanje po školi

- neće biti školskog zvona, tako da je potrebno pratiti vrijeme; učitelji se izmjenjuju po učionicama

- sve učionice redovito provjetravati, ako je vrijeme ok stalno držati otvorene prozore, pa čak i vrata

izborni predmeti, dodatna, dopunska nastava

            – ako se radi o spojenim razredima (npr. Talijanski jezik jedan tjedan su u učionici učenici jednog razreda, za drugi je potrebno pripremiti online sadržaje, upute i sl, a sljedeći tjedan se mijenjaju)        

            - dopunska nastava može se organizirati zasebno za pojedini razred po potrebi, ali tako da na jednom satu sudjeluju učenici samo jednog razreda

            - izvannastavne aktivnosti kombinirati rad na daljinu, s povremenim neposrednim radom, ali tako da su u neposrednom radu učenici samo jednog razreda

            - gdje god to nije moguće, izvannastavne aktivnosti se neće moći održavati u standardnom obliku ( pitanje sportske grupe, zbor, klape u kojima se uključuje veći broj učenika iz različitih razreda)

odlazak na TZK i Informatiku

- svaka promjena radnog prostora odvija se u pratnji i pod nadzorom predmetnog učitelja koji dolazi po razred u njegovu matičnu učionicu i po završetku ih vraća u matičnu učionicu

- sama organizacija nastave TZK ovisit će o vremenskim prilikama; kad god je to moguće nastava će se odvijati na otvorenom

glazbena kultura

- tijekom glazbenih aktivnosti učenike treba pozicionirati tako da nisu okrenuti licem i veća distanca pri pjevanju

- instrumente je moguće koristit ako se mogu dezinficirati


[OPŠIRNIJE]



Dolazak učenika prvih razreda
Martina Šeša / datum: 1. 9. 2020. 13:39

Prijem prvašića održati će se 7.9.2020. s početkom u 17,00. sati. S učenikom prvoga razreda u pratnji može biti samo jedna osoba (roditelj/skrbnik) koji treba nositi zaštitnu masku.

Upoznavanje djece i roditelja s učiteljem organizira se za svaki razredni odjel u matičnim učionicama.

Roditelji učenika upisanih u cjelodnevnu nastavu dužni su donijeti sljedeću dokumentaciju:

  • Uvjerenje o prebivalištu za učenika i roditelja
  • Prosjek plaće za posljednja tri mjeseca- lipanj, srpanj, kolovoz (dohodak od nesamostalnog rada) ili godišnju poreznu prijavu; odrezak od mirovine; dokaz o statusu nezaposlenog (potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje) Više na mrežnoj stranici Škole u mapi Kutak za roditelje

Roditelji učenika 1.b razreda (klasični razredni odjel)  preuzeti će školske udžbenike.

Sretan početak školske godine želimo svim učenicima, roditeljima, djelatnicima te svima koji brinu o našoj djeci!


[OPŠIRNIJE]



Organizacija prvog nastavnog dana
Martina Šeša / datum: 1. 9. 2020. 13:26

Poštovani roditelji i dragi učenici,

nova nastavna  godina počinje u ponedjeljak, 7. rujna 2020. godine

Raspored ulaska i početak nastave nije isti za sve razredne odjele pa molimo da ga pažljivo proučite (Raspored se nalazi u prilogu). Raspored početka nastave vrijedi za prvi radni dan. Prema preporukama za rad u uvjetima povezanim s COVID -19 ovu školsku godinu započet ćemo radom u smjenama za sve učenike Škole. Raspored sati i sve potrebne informacije učenici će dobiti u ponedjeljak, 7. rujna. Sve informacije objavit će se i na mrežnim stranicama Škole. 

Svi razredi borave u školi  dva školska sata  (Sat razrednog odjela, 80 minuta) .

Učenike uvode i izvode razrednici.

Učenici od 1. do 4. razreda ne trebaju nositi zaštitne maske.

Učenici od 5. do 8. razreda dobit će platnene maske od svojih razrednika/ica , no za prvi dan potrebno je donijeti svoje. Maske su učenici dužni nositi u zajedničkim prostorima (hodnik, sanitarije)  

Svi učenici pri ulasku u školu upotrebljavaju dezinfekcijski otirač,  dezinficiraju ruke/ peru ruke u toaletu te ulaze u učionicu u pratnji razrednika/ice.

Svi učenici trebaju donijeti školsku torbu zbog preuzimanja udžbenika.

Dragi učenici, molimo da dođete u predviđeno vrijeme te se ne zadržavate na vanjskom školskom prostoru  po  izlasku iz škole.

Prije dolaska u školu roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djeteta. U  slučaju povišene temperature (37,2) i  pojave akutnih simptoma zarazne bolesti (npr. kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, proljev, povraćanje) učenik ne dolazi u školu.

Poštivanjem epidemioloških preporuka te zajedničkom strpljivošću i razumijevanjem možemo doprinijeti očuvanju vlastitog  zdravlja i zdravlja ljudi oko nas.

U nastavku možete pronaći poveznice na sve važnije dokumente u vezi korona virusom.

Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2020./2021.

https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_vrtici_i_skole_24_08_2020_HZJZ-1.pdf


[OPŠIRNIJE]



DODATNI NASTAVNI MATERIJALI
Martina Šeša / datum: 14. 7. 2020. 11:51

Poštovani roditelji, u prilogu (pod OPŠIRNIJE) nalaze se popisi dodatnih nastavnih materijala (radne bilježnice, likovne mape te kutije za tehničku kulturu).

Za 3. razred ispravljen je naslov radne bilježnice iz Vjeronauka.

 


[OPŠIRNIJE]



NABAVA UDŽBENIKA I DRUGIH OBRAZOVNIH MATERIJALA
Martina Šeša / datum: 29. 6. 2020. 12:42

Poštovani roditelji,

         U skladu sa Zakonom o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu školu (Narodne novine 116/18) sredstva za nabavu obveznih udžbenika osiguravaju se iz Državnog proračuna. Osim obveznih udžbenika u školi se koriste i drugi obrazovni materijali o korištenju kojih odluku donosi škola.

         Drugi obrazovni materijali (radne bilježnice) ne pokrivaju se iz Državnog proračuna već ih kupuju roditelji. Nastavnici pojedinih predmeta prilikom odabira drugih obrazovnih materijala vodit će brigu o njihovoj svrsishodnosti te o troškovima koji terete roditelje. Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala bit će objavljena na stranici škole nakon što Ministarstvo odgoja i obrazovanja donese popis odobrenih materijala.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju